# road life

Hei igjen :)
Bare en liten rask oppdatering på hvordan jeg har begynt min første ferieuke her i USA! 

Mandag kjørte vi opp til Tracy der vsøs Jessica og kjæresten bor. Hun har en hest og et esel (Flame og Eva) på en gård i nærheten, så vi dro dit og hilste på. Flame har noe galt med bena sine, så hun får ikke løpe (eller trave/galoppere da), men jeg fikk ri henne litt likevel. 
Jeg har ikke vært på en hest på over et år, men det gikk bra :)
Eller, det gikk bra helt til Eva (eselet) begynte å løpe nær innheigningen til de andre hestene så de begynte å løpe rundt, og Flame ble skremt og begynte å løpe. Men det gikk fint det og, jeg fikk roet henne ned og sånt. Jessie sa hun var veldig imponert over hvordan jeg reagerte og sa hun så jeg hadde ridd før, så det var jo kos haha :)

Må innrømme at jeg savner å ri! Hint hint Mams...

I dag kjører vi videre til Lake Tahoe, som på vinteren visstnok er fantastisk for ski og snowboard (vi fikk ikke tid til å dra opp i vinter) men på sommeren er en innsjø, som visstnok er helt nydelig, så jeg gleder meg!

Ellers er alt bare bra, skolen er over og jeg har planer om å utnytte mine siste 14 dager til det fulleste!!

Fred, kjærleik og ferie
#

No comments:

Post a Comment