# h8

H8 som i hate, som i jeg hater blogger! Gaah, ikke nok med at de bare gir deg begrenset rom til bilder etc., men de skjønner jo for pokker ikke at når jeg laster ned bilder vil jeg at de skal vises i den rekkefølgen jeg lastet de ned i!! Hvor vanskelig kan det være???

Anyways, det var dagens lille utblåsning, og nå (klokken 18.36) skal jeg laste ned bilder, så kan vi se hvor lang tid det tar denne gangen, og hvor vellykket det er...

(Disse første bildene lå allerede inne fra da jeg ga opp blogger en gang i forrige uke, så det tok jo bare noen sekunder, OG det kom i riktig rekkefølge!! Kanskje blogger vil samarbeide i dag (knock on wood).)

Okei, endelig får jeg startet på innlegget om hva jeg gjorde den andre dagen i 2013!

Etter å ha sovet 3 timer natt til 1. januar endte jeg opp med å komme hjem i to/tre-tiden. Da slang jeg meg ned på senga, og før klokka var halv fire var jeg langt inne i drømmeland. Klokka åtte kommer vfar inn på rommet og sier at iom at jeg bare hadde spist oreo kjeks i løpet av hele dagen hadde de bestemt at det kansje var lurt om jeg fikk i meg noe å spise. Så da spiste jeg middag og slang meg ned på sofaen en stund. Rundt halv ti-tiden tuslet jeg tilbake til sengen min og sovnet.

Klokken åtte onsdag morgen våkner jeg og kommer på at vi skal på tur til Hearst Castle. Sure enough, fem minutter etterpå banker vfar på døra og sier at vi snart skal dra. På med klærne som ligger nærmest, ut i bilen. Vi satte kursen sørover langs kysten:

















Noen helt fantastiske ustikter spør du meg! Og det blir bedre: etter en stund (les: noen timer) kom vi til Julia Pfeiffer Burns State Park:

















wohoo, tror jeg laster noen av bildene over på Tumblr jeg ass, se på den utsikten da!!
Så ja, dette var før vi i det hele tatt hadde nådd hovedmålet for turen: Hearst Castle. Bildene derfra kommer på neste innlegg :))

Fred, kjærleik og nydelig natur
#

No comments:

Post a Comment