# lång tajm nåo si

Hei verdennn
Har ikke blogget siden første skoledag, aka én uke og to dager siden...ja sorry, vet dere har savnet meg masse! Men sannheten er at jeg har vært veldig opptatt, populær som jeg er (lol nei). Her er en rask oppsummering av de siste 9 dagene, fordi jeg må komme meg tilbake til pakkingen til DC (og fordi PC'en dør om 19 minutter og jeg er for lat til å finne lader).

okei, tirsdag forrige uke skjedde det lite spesielt, samme med onsdag (iaf regner jeg med det, iom at jeg ikke husker noe spesielt..untatt av at jeg hadde lunch-date med Valentina, en energiboble av et menneske - digger henne!) 
Torsdag var det tilbake til Grove, har savnet det over ferien! Vi så et utrolig bra videoklipp som virkelig fikk meg til å tenke!
Fredag var det sportsrally på skolen for vintersportene, i tillegg til at jeg og Dakota så gutta spille basketball etter skolen. Sportsrallyene er alltid gøy - cheer, band, dans, og alle idrettene deltar - #stæmning!

Helgen tilbrakte jeg delvis med Linus, og delvis hjemme. Lørdag dro Linus, hans vmor og jeg på kino og så Dark Zero Thirty - en rimelig underholdende film om 9/11, anbefales!
Søndag skulle jeg egentlig i kjerka, men jeg var utslitt, så det skjedde jo ikke..skrev essay til engelsk, som er due neste fredag, men like greit å få det unnagjort iom at jeg ikke får gjort noe de neste 5-6 dagene pga DC (STOKED).
Søndag kveld satt vmor på en film kalt "The Birdcage" som var utrolig morsom - anbefales!! Komedie om en kar med en dragqueen og homse, begge jødiske, som foreldre, og han skal gifte seg med den konservative, kristne, presidentkandidatens datter...#artig! 

Denne uken er "Week of respect" på skolen, så mandag hadde vi assembly i gymhallen der vi så en kortfilm om mobbing som faktisk var ganske bra!
Resten av uka har vi innlegg av ASB (aka elevrådet, sort of) i hver 4th period, så alle timene er kortere unntatt fjerde time! #chiiiiiiill!
Vi snakker om respekt, både for seg selv og andre, og diverse former for abuse og sånt - bræ bræ bræ!

Ska me sjå, utenom skolen...vmor sin bursdag var på mandag, så etter jeg kom hjem fra gymmen dro vi til Olive Garden og spiste middag. Spiste tidenes Tuscano Steak - eh NAM! Etter middag dro vi hjem og spiste kake som vfar hadde kjøpt - sjokoladekake med sjokolade"glasur" og flytende sjokolade inni...hva kan jeg si? #AnotherFatStudent. Men iom at både vmor og jeg er på "diett" kjøpte han bare en liten en, snill som han er haha

Tirsdag var jeg utslitt, så jeg ditchet gymmen, dro hjem, så Easy A og spiste sjokolade... #guilty.. men men, jeg dro å trente i dag da! Ikke alt for lenge, iom at halvveis gjennom økta trodde jeg nesa mi skulle eksplodere ut av ansiktet mitt...#sinusheadache - trodde jeg skulle besvime på et tidspunkt..heldigvis var vmor (som er supersyk og forshøla) på vei hjem fra butikken, så hun plukket meg opp, og jeg tilbrakte de neste to timene i badekaret...#deilig

Så ja, som sagt er jeg superstoked for turen til Washington DC og innsettelsen av presidenten! Vi drar 5:15 fredag morgen, og kommer hjem i tre-tiden natt til onsdag...fem timer før jeg skal være på skolen - #herlig...
Men herlighet, er ikke så nøye det når jeg får oppleve så mye som jeg får! Smithstonian, innsettelsen, fest, smuuud hotell, my homeboy Obama... i tillegg til at den lokale senatoren skal gi oss guidet tur i Pentagon som plaster på såret for at han ikke fikk oss inn i The White House - de tar ikke guided tours under innsettelsen, lol

Ja, det var egentlig alt, og det passer fint for nå blinker pc'en min og skråler noe fært om at den kommer til å dø med mindre jeg kobler til ledningen - snakkes!

Fred, kjærleik og latskap
#

No comments:

Post a Comment