# reunion

Nå har jeg vel kommet meg til 4. januar - dagen mams og paps kom på besøk! De tilbrakte nyttår i Palm Desert med tante Karen og onkel Tom, og 3. januar kjørte de oppover kysten. De kom frem i 10-tiden 4. januar, og etter å ha møtt vforeldrene mine og pratet litt med de satte vi oss i leiebilen og kjørte til Great Mall i San Jose. Der shoppet vi alt for mye, og så på kjole til Prom i mai. Fant en kjole som er veldig fin, men må bestille den etter 17. januar og sånt...så ja, styr! Men men, tror det er den jeg vil ha iaf, så det blir greit å få det ut av verden tenker jeg..

Lørdag 5. dro alle fem til Monterey og tilbrakte 3-4 timer på akvariet - elsker det♥

paps♥

dolphin fish



Etter akvariet gikk vi nedover Cannery Row, og endte opp med å spise middag på Bubba Gump, og dessert på Ghirardelli's (duh!). 

Bubba Gump♥♥

:)♥

mams♥
Etter vi var mette (og litt mer enn det igrunn) dro vi på mer sight seeing, retning Carmel beach, og 17 mile drive. Det er helt fantastisk mange fine (og ikke minst svindyre) hus der!! Og stranden i Carmel er så fiiiin! Da vi var der var det high tide, så stranden ser utrolig liten ut :P

mom og dad
mams og paps
 På vei hjem stoppet vi innom Moss Landing, der vi så sjøløver, sjøotere og seler!



Så ja, der var 5. januar i bilder og litt tekst :)
Søndag 6. januar dro mams og paps og jeg til Gilroy outlets og (surprise surprise) shoppet litt mer... lurer veldig på hvordan det skal gå når de to drar hjem, og ikke minst når jeg drar hjem i juni en gang..eeeh ja...heh..uanz, etter shopping dro vi alle til en meksikansk restaurant ( The *ettellerannet* Enchilada). God mat! :))

Så, i dag var første skoledag etter ferien - tungt! Men kos å se folk igjen da. Dro også til gymmen etter skolen....MEGATUNGT!! Skal aldri noen sinne igjen skippe trening i to uker i strekk! Dummeste idéen i manns minne... har lastet ned en app til mobba som heter så mye som Nike Training - whopped my ass!! Herligheeet så sår jeg kommer til å bli når jeg ruller ut av senga i morgen tidlig...jaja, må vel begynne med å komme meg i senga først kanskje..god natt verden♥

Fred, kjærleik og første skoledag unnagjort
#

No comments:

Post a Comment