# to null en tre

Yeps, 2013! Totusenogtretten. Tjuetretten. Tjueentre. Tohundreogtreen. Nei, okei, kanskje ikke den siste. Anywaysss, godt nyttår verden! Håper alle hadde en fantastisk avslutning på 2012, og en herlig start på 2013! Nå, over til viktigere saker: MIIIIIIN nyttårsaften! Haha lol, neida..men serr, her er en haug med bilder fra da jeg og mine utvekslingsvenner feiret nyttårsaften i Monterey med hotellnatt og andre kule greierrrrrr:
Matilda og meg på vei til Fisherman's wharf og middag
Giulia/Italia, Matilda/Sverige, Young/Korea/Asian/Panda

de hadde vossvann! ikke at vi drakk det, overvurdert og overprized
looooool vi måtte jo bare da, siden alle betalte cash
utsikt
Benny/Tyskland, Masha/Belgia, Young/Korea/Asian/Panda
Sittin at the dock of the bay - eller iaf bare to timer unna
Turtie og Happo på nye eventyr♥

fuglemannen
SHELDON COOPER JOBBER PÅ JAMBA JUICE!!!!!!
Tyskalnd og Beliga på TacoBell
Asian...charming

chicksaaaa
Meg og Tino/Constantin/Tyskland
Young og Masha
Giulia og meg ved midnatt
Godt nyttår da
Så der har dere en haug med bilder fra 31. desember 2012! Men personlig foretrekker jeg bildene (eller antrekkene/samtalene/etc) fra ETTER midnatt, som dette av Panda etter Giulia sminket han...

gutta ville ha frokost..
på McDonalds...*sigh*
etter "frokost" stakk vi til en park 
YOLO - æsj, hater det mehhh
åh, ja.. dette bildet er fra nyttårsaften da! legg merke til hvor lav Panda er!
(det var egentig hele poenget med bildet i utgangspunket..)
Masha - sykt high fashion altså!

på denne vesle lake'en kan man leie pedalbåter!! men ingen av
de andre ville bruke penger...meh



dette var sånn vi så ut da vi tuslet fra hotellet vårt til "frokost"...
Så ja, her har dere bilder fra  min kveld/dagen derpå! Som vanlig har det tatt over 12 timer å ferdigstille dette innlegget, så bildene fra det jeg gjorde i går (2. januar) kommer vel i morgen, hvis jeg er heldig (ok, skal egentlig gå i gang med det så fort jeg får ryddet ferdig rommet og vaskemaskinen er ferdig! mams og paps kommer på besøk i morgen og jeg må låne ut rommet mitt til de, så tenkte det var kos om det var ryddig da!)

Fred, kjærleik, og godt nytt år!
#

No comments:

Post a Comment