# back home!

Hey hey hey! Nå er jeg endelig "hjemme" i gode gamle Prunedale etter en fem-dagers tur med volleyballjentene til San Diego. Det har vært utrolig gøy! Som jeg sa til familien da jeg kom hjem: it's been fun! Loud and exhausting, but fun! 

Istedet for å peppre dere med detaljer skal jeg peppre dere med bilder og kommentarer, det er uansett ingen som ikke var på turen som kommer til å synes halvparten av det jeg ville fortalt dere var noe gøy uansett! Så here we go:

Foreldrene til en av lærerne på skolen lot oss sove hos dem torsdag natt

og de hadde lagd lunchbags til hele laget!

stakk en tur innom Hollywood på veien

Overrasket da jeg ikke så Tom Cruise i nærheten..


denne er min, de har bare ikke fått fylt den inn ennå, lover!

fake ID woop woop 

kjøpte såklart de styggeste brillene noen sinne siden jeg ikke kler solbriller uansett!



Disney♥




Emilee - hjelpetreneren vår

Coach bustin' some moves


laget og trenere♥ Jenta ytterst til høyre er Sienna, datteren til "vertsmoren" vår


Tori♥ en helt umåtelig fantastisk jente!

USD campus

USD campus

Janelle - fyrverkeri av et menneske!♥


Rachel og meg - ikke awkward bilde i det hele tatt

Marilyn and me♥ funfact: Marilyn Monroe er fra vertsbyen min, woop woop!

Piece of advice!
Treneren vår er heeelt normal, lover! :)
Stoppet innom Ghirardelli for å kjøpe enda flere kalorier♥ ELSKER det stedet!

Demelza - beachbabe #1!

Carly og Blaha (eller Taylor som hun egentlig heter)

kosi

bare fordi jeg er supertan og sånt...

Fabolous five - love you guys!



Karli - det er ikke et eneste menneske som kan pull off disse brillene, sorry hun!

det beste med de brillene er at alle farger blir finere gjennom de!
let's go to the beach, beach, let's go get away..det ser ut som det er snøstorm, men det er det ikke!

summing it up!
#

2 comments:

  1. Han der fyren med blondt hår.September 20, 2012 at 11:40 PM

    Kul blogg mange bilder, og det er jo fint, og sånt.
    Håper du koser deg der nede!

    ReplyDelete
  2. Haha takk du! Har det kjempebra og sånt :)

    ReplyDelete