# Mr. North County

Okei, her kommer endelig innlegget om hva Mr. North County er, i tillegg til et par bilder (et par, fordi jeg ikke har så mange..)!
Basically er det skjønnhetskonkurranse for guttene på skolen. Det er fire kategorier (Beach wear, spirit wear, creative wear og semi-formal wear), og på den siste av de har hver gutt en eskorte! Det er der jentene kommer inn i bildet - man går ut på catwalken, gutten gir jenta en rose, sykt romantisk og søtt og sånt..så som nevnt tidligere var jeg eskorten til Linus, den svenske utvekslingsstudenten på skolen.

Rachel var oppe til 2 på natta for å lage plakat til oss!
Det var utrolig gøy å se guttene gå nedover catwalken i alle mulige slags rare klær og kostymer, og det var veldig god stemning! På Formal wear-delen var det mye forskjellig; en av guttene hadde to eskorter, det var løft pg piruetter etc. Linus og jeg bestemte oss for å ha en liten tvist på det, så istedet for at vi gikk sammen ut gikk han alene og dro kronbladene av rosen (typ elsker, elsker ikke) og var skikkelig trist og greier. Kort fortalt kom jeg ut noen sekunder etter han, og det var klemmer og løping og hele pakka. Rosen han gav meg var helt ødelagt siden han hadde revet av kronbladene, så jeg latet som jeg ble skikkelig sur og lei meg og wtf. Men han hadde en ekstra rose på innerlomma, så han dro frem den rett etterpå og alt var bra og hallelujah! Haha, neida, det var veldig gøy! Linus var jo såklart øverst på listen, så han var den første ut på scenen for hver kategori, noe som betyr at jeg var den første eskorten.

Tori♥

Jan (fra Slovakia) med snorkel og whatnot under Beach wear.
Da Linus fant frem den andre rosen.
En annen minneverdig formal wear-routine var at jenta gikk alene og så kom gutten ut av en boks som en "UPS-guy" leverte - broke my heart! Det var supersøtt, og jeg døde litt inni meg!

Linus vant forresten Publikumsprisen, hurra :)

Nå merker jeg at øynene mine er stadig nærmere å lukke seg, så jeg tar det som et tegn på at det er på tide å legge seg - er nok medisinen min som kicker inn! Nevnte jeg at jeg er syk? Jepps, forkjøla og greier. Tilbrakte nærmere tre timer hos legen, apoteket, etc i dag! Så jeg får ikke dra på turneringen i morgen (ikke at jeg er klarert ennå uansett...meh). Jaja, de klarer seg sikkert bedre uten meg uansett, haha. Stemmen min er redusert til lav hvisking, det er helt forferdelig!! Så nå lever jeg på cough syrup, halspastiller og spesial-te!

Fred ut
#

No comments:

Post a Comment