# meh..

i dag har jeg gjort noe så fantastisk spennende som lekser! Jeg sto opp ved ti-tiden, etter å ha våknet x antall ganger fra klokken 6 og utover, og begynte med mattelekser, etterfulgt av kjemi, og mer kjemi. Har en følelse av at jeg har fysikklekser også, men jeg er ikke helt sikker..jaja, det får gå som det går! Klokken er nå nærmere fem, så jeg har altså brukt 5 timer på lekser. Nå skal det sies at jeg også har skypet med mamma og pappa i Norge, og chatet og skypet med litt diverse mennesker, så det har på ingen måte vært den mest effektive lekselesingen jeg har under beltet, men men.

slenger med denne videoen, just cuz!

Bortsett fra det har jeg gjort fint lite siden sist. Jeg var på et airshow i går, det var faktisk ganske kult når jeg tenker meg om! Også var jeg på slumberparty hos Liz og Rose, og det var megakos :) Åh, også var det bonfire på stranda i Carmel! Ehm jeg bare tulla, jeg har gjort en del siden sist! Og jeg har tatt bilder også:

amors piler og sånt!

most awesomest plane ever!


thumbs up - ja jeg vet tommelen min er fin og sånt..


I'm joining the marines you guys! bet you all wonder why..

okei, siden blogger nekter å samarbeide lar jeg bildene være sånn de er, litt hulter-til-bulter og hit-og-dit, dere får bare overleve det! Da jeg begynte å skrive dette innlegget for x antall timer siden tok jeg en liten tur inn på kjøkkenet da vmor og vfar kom hjem fra costco (elsk♥), og flink som jeg er spurte jeg om vmor ville ha hjelp: det endte opp med at vi vasket hele kjøkkenet! Så nå er det skinnende rent og ryddig :)

Carmel beach - nydelig sted, nydelige mennesker
Bonfire'et som var i Carmel i går var veldig koselig. Det var en gjeng med AFS-kids der, så jeg stakk innom en tur og tok med Liz og Ashley, good times!
Nå er det på tide å rydde rommet (jeg begynte med det på et tidspunkt, men ble liksom aldri ferdig..rart med det) og så skal jeg legge meg og sove så jeg (forhåpentligvis) er klar for en ny uke!

fred ut
#

No comments:

Post a Comment