# morning glory



Som vanlig våknet jeg opp i syv-tiden i dag morges, og snoozet til halv ni-tiden. Deretter sto jeg opp og lagde meg te som doktoren min sa jeg skulle drikke. Den heter Throaty Coat (lol) og er laget for å kurere vond hals og sånt. Doktoren, som var superkos, sa at hele koret han dirigerer drikker det, så kanskje jeg får stemmen min tilbake snart! Alle vet jo at jeg er superflink til å synge (ironi folkens) så det er bare å glede seg!
Traditional Medicinals, Tea Throat Coat Tea 16 Teabags
Te + masse honning = bli frisk!

Ellers stapper jeg i meg cough drops og en annen ekkel medusin doktoren skrev ut, den er grønn! Og jeg tar den med sprøyte (ikke sånn med nål altså, jeg spøryter det i munnen), og det smaker ekkelt. Æsj og fysj.

Ellers vil jeg legge til at det å være på utveksling allerede har gitt meg noen tankevekkere, bl.a. når det kommer til innvandring og integrering. Men det skal jeg skrive mer om en annen gang!

Fred og kjærleik
#

No comments:

Post a Comment