# speechless

Klokka er 23.00, jeg er dødtrøtt, men superblogger som jeg er skal jeg gi dere et lite innlegg før jeg krasjer i senga!
I dag har vært en ganske stressende og eventful dag, ettersom det var dagen for Mr. North County (som jeg skal fortelle mer om i morgen). Kort fortalt er det en "skjønnhetskonkurranse" for guttene på skolen - det er supergøy!

Ellers har det ikke skjedd mye denne uken, bortsett fra at vi har hatt to volleyballkamper. Kul som jeg er får jeg ikke spille fordi papirarbeidet mitt ikke har blitt godkjent av "the board" ennå...så jeg har sittet på benken og "observert"..supergøy!..nei. Det har resultert i mye skriking og heing etc, og dét, i tillegg til at jeg er småsyk, har ført til at jeg har mistet stemmen! Den varierer mellom å være kjempehes, og bare helt borte. Så borte at jeg såvidt klarer å hviske!!! Det er SINNSYKT irriterende; de av dere som kjenner meg vet at jeg sjelden er stille, så det å ikke kunne snakke er veldig lite gøy! Ryan ba meg være stille fordi "it hurts to hear you speak!" noe som nesten var litt søtt fordi han la til at det hørtes ut som jeg hadde det vondt. Keith påsto at han hørte min norske aksent bedre, og når han i tillegg mobber meg for måten jeg sier blueberries på, og har begynt å kalle meg blueberry, gjør det ikke saken noe bedre! Jentene på laget sier jeg høres ut som en mann, noe som heller ikke er så koselig.. hardt liv! Men på et seriøst nivå; det er slitsomt å ikke kunne snakke!

Slenger med et bilde av meg og Lizzzzz (aka Elizabeth) helt på slutten, også laster jeg opp flere bilder i morgen!

Fred ut, og god natt!
#

No comments:

Post a Comment