# update!!!

Hey babes! Sorry for at jeg ikke har blogger siden den siste istid, men jeg er on the road! Kommer hjem i morgen, forhåpentligvis får jeg tid til et innlegg med bilder og stasj iløpet av de neste par dagene! For de av dere som ikke klarer vente så lenge har jeg spammet instagram med bilder fra de siste dagene under navnet a__strayer (med hele TO understreker), og de er også postet på face for de av dere jeg faktisk kjenner (: ellers ligger jeg på en særdeles behagelig sovesofa (som er et par centimeter for kort vel å merke) hos en utrolig snill dame som har latt hele volleyball laget, inkludert tre trenere/hjelpetrenere, sove her i to netter!! Hun er moren til en av jentene på volleyballaget som arrangerer turneringen vi har spilt, men mer om det senere! I dag skal vi til Soak City aka WATER PARK!!! Gleder meg til å plaske i vannet og bli solbrent og sånt #ginger<3

Vet dere hva, jeg spammer med Instagrambilder her og jeg, kun fordi jeg kan! Men de kommer i et eget innlegg siden jeg er på mobba og sånt!

Fred ut
#

No comments:

Post a Comment