# turning tables

Hei verden! how's everything?
Her i USA går ting stort sett bare bra. Det er klart noen dager er tyngre enn andre, men sånn var det hjemme i Norge også, og sånn vil det alltid være, uansett hvor du bor. I dag var en sånn dag, delvis. Men jeg beviste for meg selv nok en gang at hvis jeg bare vil det nok kan jeg snu en "sånn dag" og gjøre det til en bra dag! Det gjelder å finne noe annet å tenke på, noe som får tankene vekk fra det faktum at Norge er 8446 km unna, og at mammas Røde Kors-pakke fortsatt er i tollen i New York...den har vært der i fem dager nå, og jeg har skikkelig lyst på sjokolade og brunost!!

Bortsett fra det er det ikke så mye å fortelle..vi har tapt alle league-kampene vi har spilt til nå, men satser på seier i morgen! Vi spiller mot et lag vi slo i pre-season, men vi vet at de har blitt bedre siden da, så det blir ikke en lett kamp.

Vet ikke om jeg har nevnt det før, men i januar skal jeg til WASHINGTON DC og PRESIDENTIAL INAGURATION!!! (aka seremonien og alt oppstyret rundt innvielsen/innsettelsen av den nye presidenten av de forente amerikanske stater!!) Jeg gleder meg skikkelig! Det eneste negative er at det koster en goood del penger...i dag overførte jeg $500 (3000 NOK), så det blir nok ingen store shopping-turer i den nærmeste fremtid! Noe som er rimelig kjipt ettersom det er homecoming om 2 uker..noe jeg også gleder meg masse til! Neste uke er spiritweek, woop woop :) og denne og neste uke er det floatbuilding (ikke at jeg får deltatt, har volleyball hver dag). Årets tema for homecoming er superhelter (lol), seniorfloat'en blir rimelig vill hvis alt går etter planen!

Nå er det på tide å få gjort det siste av dagens lekser før jeg slenger meg ned på senga og får meg litt (velfortjent) søvn!

Fred og kjærleik, take care!
#

No comments:

Post a Comment