# bygdefest

nå sitter jeg her, på kjøkkenet til mor og far i Sørreisa (nordnorge), klokka er 22:56, altså fire på elleve, og det er lyst ute. Og jeg snakker ikke om at det ikke er mørkt, det er like lyst nå som det var da jeg la meg i går (okei, jeg la meg riktignok klokken 5 i dag morges), som da jeg sto opp i dag (da var klokken riktignok rukket å bli halv to) og som det var da vi kjørte hjem fra Skaland ved halv syv-tiden i ettermiddag...det er helt mindfuck! For da jeg kom ut av Breidablikk (jeg tror det er det huset heter) klokken tre i natt skjønte jeg ingenting, for det var like lyst ute som det var da vi gikk inn på Breidablikk klokken ti på kvelden... jeg var jo klar over at jeg hadde vært inne i flere timer, så derfor skjønte jeg ingenting da jeg kom ut på trappa og det så helt likens ut som det gjorde 5 timer tidligere! Så ja, sommeren i Nord-Norge er noe for seg selv!

Men nå lurer dere sikkert på hva jeg snakker om når jeg snakker om Breidablikk (vet iaf at Berg, som sikkert er den eneste som leser bloggen min, lurer på det) og det skal jeg fortelle nå: i går var jeg på noe så fantastisk som bygdefest på Skaland! For de av dere som ikke vet hva en bygdefest er kan jeg fortelle at det er det samme som kidsa i Bærum kaller flæ. Så jeg var altså på flæ i Nord-Norge, og det er ganske gøy. Blindfold (bandet som shæshten til kusinen min spiller i) spilte, og de er DØDSflinke! Så det var bra stemning, bra folk, kort sagt en bra kveld!

Gah, nå driver Berg å maser på chat igjen, snakkes!
Btw: bare 24 dager til jeg flytter, woop woop!

#

No comments:

Post a Comment