# pakke pakke pakke

Ja, nå har jeg endelig kommet igang med pakkingen! Altså, jeg har jo "sortert" klærne jeg skal ha med meg, men av en eller annen merkelig grunn har jeg en følelse av at ikke alt får plass i kofferten!
Kofferten min er forresten DaKine, Split roller eller noe i den duren, i en farge som heter noe så fantastisk som Clubhouse plaid! Og denne bag'en er helt fantastisk! Ikke bare er den lett å få øye på når den ruller rundt på baggage claim, den er også superpraktisk!


DaKine Big Split Roller - Clubhouse plaid - med forbehold om feil navn..eheee
Altså, i den nederste delen av kofferten har den ett stort rom, med netting over, slik at ting holder seg inne i rommet. Nettingen har faktisk også en lomme!
Den øverste delen er tredelt; to små rom i hver ende, og et større i midten. Dette er superpraktisk, for da er det lett å sortere ting og sånt. Alle disse rommene har også netting. For ikke å snakke om at de er foret med polkadott-mønster i rosa og hvitt :D 
Alt i alt: super bag, både i bruk og utseende!

Kjøpte dette vidunderet av en bag i Alaska for noen år siden, har elsket den ever since! Og, Anne Taintor-fan som jeg er har jeg såklart på tidenes feteste bagtag:
denne har jeg på sekken min, som matcher kofferten!
badass, I know!
Så ja, jeg er opptatt av at baggasjen min ser like bra ut som meg! (LoL, jeg er morsom). Foreløpig ligger bag'en min tom og åpen på gulvet, kanskje på tide å gjøre noe med det!

#

No comments:

Post a Comment