# summerlovin'

Sitter i Kragerø atm og ser på Ekstrem Oppussing USA, sikkert det kosligste programmet i verden! Si hva dere vil om motivene bak serien, det de gjør er fantastisk!

Og ja, jeg sitter inne og ser på TV i sommerferien, men hallo! det er lov å ta seg en pause fra ferien innimellom også. Da konfleiruka var ferdig dro jeg rett fra Grenland FHS til Kragerø hvor mamma og pappa og seilbåten lå i havn rett ved hytta som Marius og foreldrene hans er på. I kveld er det hjem til Stabekk igjen, så skal jeg ta vaksine i morgen (hepatitt♥ woohoo), og på fredag stikker jeg nordover for å besøke familien!

merker at jeg ikke klarer å fullføre dette innlegget 100% ettersom jeg prøver å følge med på Ekstrem Oppussing OG skrive mail til min superfantastiske vertsfamilie, så jeg gir meg nå. Snakkes!

#

No comments:

Post a Comment