# my version of events - pt. 1

NB. før dere leser dette innlegget anbefaler jeg at dere setter på plata Our version of events med Emeli Sandé, kun fordi det er en utrolig vakker og nydelig plate! Det anbefales også å sjekke ut plata på Spotify der hun snakker i noen sek. om hver sang, dama har mye bra mellom øra

hejj! dagen i dag kort oppsummert: stakk på jobb i ni-tiden, skulle jobbe til fem, hadde 6 kunder, MASSE å gjøre assa! nei. MEN så kom andy innom♥ har ikke sett henne siden skolen sluttet, og herlighet så godt det var å se henne igjen! får ikke sett henne igjen før jeg flytter, så det var deilig å få pratet litt og sånt :) 

hvis ikke dette er ett stykk vakkert vesen er ikke jeg ginger,
og vi vet alle hvor ginger jeg er, just sayin'!

det er så greit å ha venner som kommer og redder deg fra kjedsomheten det er å jobbe på renseri på en lørdag i sommerferien! (jeg så 20-ish episoder av BBT!) det var forøvrig siste dagen min på jobb på østerås (før jeg reiser iaf), så nå er det slutt på å bli ringt opp daglig og bli spurt om jeg kan jobbe overalt samtidig! neida (joda!). anyways, etterhvert som jeg sier hadet til flere og flere av vennene mine går det sakte men sikkert opp for meg hvor knyttet jeg har blitt til de på relativt kort tid! nå skal det sies at jeg er en person som knytter seg fort til personer, men det gjør det ikke mindre vanskelig å skilles fra de igjen! jeg skal jo bare være borte ett år, og det er like lenge som jeg har kjent mange av de, bl.a. andy, men ett år er faktisk ganske lenge, det skjer mye på ett år! så jeg gleder meg til å få høre all about it, keep me updated you guys, så skal jeg gjøre mitt beste fra "over dammen"!

det kom forresten en franskmann innom jobben idag! han skulle låne tepperensemaskinen (!), hadde med seg tolk og greier! herlighet, fransk er så fint! gemma er heldig som får høre/prate det 24/7...ah, oui oui

etter jobb dro jeg hjem, med bussen, og der så jeg verdens kjekkeste construction worker! herligheeet så pen han var! så hvis en kjekk ung construction worker som tok bussen fra Østerås senter mot Bekkestua ved fem-tiden i dag leser dette: du er kjekk! da jeg var i byen med Lina og Gemma her om dagen (da vi så så mye rart!) så jeg en gutt som var SUPERkjekk, så da jeg gikk forbi han sa jeg til de at jeg synes han var kjekk, og Lina freaka helt ut og bare "hallo!! han kan høre deg!!". jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er et problem! hvis gutten er kjekk er det jo ikke noe problem at han får vite det, sansynlig at jeg møter han igjen noen gang liksom! hvis det er en person som synes jeg er pen blir jeg kjempeglad for å høre det (med mindre typen er full, ekkel eller sarkastisk, da vil jeg helst slippe), for hvis ingen sier til en pen person at han/hun er pen får personen aldri vite det, og det er trist, sant? så her er en challenge: neste gang dere ser en kjekk/pen/digg/handsome/attractive/osv person på gata (ja, en fremmed): si til vedkommende at personen er kjekk/pen/digg/handsome/attractive/osv! eller si det unormalt høyt til de du går med! og for all del IKKE få et fniseanfall, det eneste det vil resultere i er at vedkommende du sa det til/om tror du tuller, og mener det motsatte, og får dårlig selvtillit, eller i beste fall en dårlig dag!

woop woop
#

(resten av dagen min får dere høre om i neste innlegg! sorry Berg, du får vente litt til på innlegget ditt, dette er andy sitt!)

No comments:

Post a Comment