# øen-folk

Ja, jeg snakker om Nesøen (Nesøya, for de av dere som ikke er så pripne). Jeg var nemlig der og besøkte Lina i går, og det var skikkelig superkos! Hun har verdens søteste foreldre! Det er ikke tull engang, bedre folk skal man lete lenge etter! Ikke nok med at de er like snille og søte som Lina (som er 110% snill og god) men de lager sykt god mat også! Vi spiste marinert indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter med noe fancy urtekrydderplanter, grillet paprika og sjampinjong (måtte google hvordan det staves!) og supergod salat med chilli-feta! Herlighet så godt det var! Dessverre tok jeg ingen bilder dere kunne blitt misunnelige av, men det er verst for dere!!

Til dessert spise vi jordbær, og bakverk som Lina tok med seg fra jobb. Hun jobber på Godt Brød på Holmen senteret, og lager en helt sinsykt digg moccha! Lurer på om det ligger i familien å være god på kjøkkenet..hmm.. jeg sa iaf til Lina at hvis jeg blir kastet ut hjemmefra har de værsågod å adoptere meg :)

Vi så på LOL, ja den nye filmen med Miley Cyrus, og let me tell you: den var LOL!! OG den hadde en sinnsykt fin sang:


Den er helt nydelig, og når jeg og Lina lager band skal vi spille den!! Vi må bare lære oss gitar/bass først..tjoho
Ellers bare lo vi og koste oss MASSE, jeg kommer til å savne den ungen mer enn dere aner! Love you soppe♥

Ellers har jeg nettopp kommet hjem fra CC Vest hvor jeg kjøpte meg et lite kompaktkamera fra Canon (IXUS 240HS), som jeg sikkert kommer til å blogge om når jeg får testet det (akkurat nå ligger vidunderet til lading). Men nå må jeg løpe og rekke toget til Sandvika hvor jeg skal spise is med Sofie som også skal til USA med AFS! Gingerpower♥

#

No comments:

Post a Comment