# LTD

det står for Live the Dream, noobs, og det er det jeg planlegger å gjøre, og det jeg er i ferd med å gjøre.

bildet er stjålet fra min nye (og eneste) favoritt-tumblr! justgirlythings
Dette har vært drømmen siden...så lenge jeg kan huske, faktisk! Jeg har alltid reist mye, og jeg vil alltid reise mer. Til nå har jeg vært i 3 av 6 verdensdeler (tok visst ikke med Antarktis), og jeg har planer om å besøke de 3 siste så fort som mulig! Og en dag skal jeg kjøpe meg et sånt svært vegg-atlas, også skal jeg sette røde tegnestifter i alle byene/landene jeg har vært i. Hvis jeg fikk viljen min skulle jeg besøkt hvert eneste land i hele verden, men det kan bli vanskelig, og en anelse dyrt. Så med mindre jeg vinner i Lotto tror jeg at jeg får nøye meg med et lite utvalg. Nøye utvalgt såklart!

Men et sted må man jo starte, og å studere i USA har alltid vært høyt oppe på lista, både som utvekslingsstudent, men også videre studier (det står mellom juss og medisin, får håpe jeg får et vilt stipend, hvis ikke er Harvard et stykke unna!), og muligens jobb. Vi får se! Først skal jeg krysse av utveksling på lista, og prom og graduation og hele pakka!

Jeg tenkte jeg skulle avslutte dette innlegget med "apropos drømmer; Drømmeland venter, sweet dreams!" men så har jeg egentlig ingen planer om å legge meg helt enda, kanskje jeg tar meg en tur ut på taket, hvem vet! (Da skal jeg i alle fall ta på meg mer klær en skjorten jeg har på meg nå, det er pokker så kaldt ute!) Vi snakkes i alle fall..!

#

No comments:

Post a Comment