# my version of events - pt. 2



sånn Berg, her kommer innlegget om din del av gårsdagen, enjoy!


Etter jeg hadde tatt bussen med denne kjekke construction worker-typen gikk jeg inn døra idet mams og paps var på vei ut på Flæ xD (eller middagsselskap som de kaller det). Så jeg hoppet i dusjen, bestilte pizza til meg og Berg (som liksom var på vei), og satte meg ned med et lite eksperiment som Gemma ba meg utføre da jeg fikk bursdagsgaven min fra henne tidligere i år (skal dele det med dere på et senere tidspunkt, lover). Så jeg sitter og gjør observasjoner og skriver ned klokkeslett klokken 18:25 - lite/ingen effeket..ojj shit, jeg skulle hentet pizzaen for 5 min siden! så da var det å kaste på seg skoa og komme seg ned. akkurat da ringer Berg og sier at hun er utenfor, så jeg møter henne i døra (bokstavelig talt) og vi tusler rett opp på peppes, som ligger rett over veien og rundt svingen.

på vei hjem fra peppes hadde jeg litt mye å bære på, så jeg la alt oppå pizza-esken. det var kanskje ikke den beste idéen jeg har hatt, for da falt boksen med rømmedressing ned på bakken og sprakk...men det gikk fint likevel! anyway, dere skal få slippe å høre om alt som skjedde i detalj.. vi spiste pizzaen og bestemte oss for å stalke OL-åpningen, ettersom jeg ikke så den live fordi jeg var på besøk hos astriD og spiste et halvt kilo is...jessda! ja, så da så vi litt av åpningsseremonien, og da Kristina fant ut at jeg aldri hadde sett Peter Pan fra 2003 (den med ekte mennesker) fikk hun nesten sjokk og insisterte på at vi så den med ÉN GANG!! hun visste om en youtube-film som er hele filmen i god kvalitet. Så da koblet vi pc'en til tv'en (noe som er litt av et prosjekt hjemme hos meg, spør Berg!) og nøt Jeremy Sumpter aka Peter Pan. De av dere som ikke har sett den enda har virkelig gått glipp av noe, for dette er en helt fantastisk film! Jeg har jo sett animasjonsflimen x antall ganger, og hadde derfor ganske høye forventninger, og de ble innfridd på samtlige punkter! Nå skal jeg dele noen av mine favorittøyeblikk med dere:




dette er en scene fra ganske tidlig i filmen, ca 00:35:45 og utover på youtube-klippet over.

hvis ikke denne gutten har det mest dirty og lekne smilet så vet ikke jeg!


hva kan jeg si? (i denne scenen, som er helt i slutten av filmen, er det Wendy som sier Oh the cleverness of you, og dette er da Peters reaksjon)


Wendy: It is perfectly lovely the way you talk about girls, Peter!

ELSKER smilet! ELSK ELSK ELSK ♥
John: that was no thimble..
Michael: that was a hidden kiss!
aah, elsk ♥

okei, regner med de fleste av dere har sjønt hvor fantastisk denne filmen er, det er nok min favorittkjærlighetsfilm! fant også en helt fantastisk link fra IMDb som heter Memorable Quotes, sjekk den ut!

Nå må jeg gå, har eplekake i ovnen som er ferdig (nei, jeg er ikke gravid!). 

#

1 comment:

  1. ååååå best <3 To live would be an awfully big adventure

    ReplyDelete