# Lol, nei



Sitter og loker på nettet og prøver å bestille bilder til scrapbooken jeg har planer om å lage, også er det en kar på en av de MANGE utvekslings-gruppene på face som har lagt ut link til Dumb laws, og der kom jeg over en lov fra Prunedale, CA (altså stedet jeg skal bo): Two bathtubs may not be installed in the same house. Rimelig random spør du meg!


Andre lover fra Cali:
Sunshine is guaranteed to the masses.  - dersom denne loven blir overholdt kommer jeg til å bli solbrent til tusen! ...jeg tar det tilbake, solbrent blir jeg uansett!
Animals are banned from mating publicly within 1,500 feet of a tavern, school, or place of worship. - veldig nysgjerrig på hvordan de håndhever denne...
It is a misdemeanor to shoot at any kind of game from a moving vehicle, unless the target is a whale. - visste ikke at det var så mange hvaler langs veiene i Cali?!
No vehicle without a driver may exceed 60 miles per hour. - denne loven støtter jeg faktisk, iom at den førerløse bilen som kjørte på meg for 7 år siden kjørte i langt under 60 mph og nesten drepte meg. Men hvordan de håndhever den vet jeg jammen ikke...og heller ikke hvem som blir holdt ansvarlig!

og sist men ikke minst:
Women may not drive in a house coat.
og for de av dere som lurer på hva en house coat er:
A woman's garment, usually long and loose, used for informal wear at home.http://www.thefreedictionary.com/housecoat  
Etter nærmere etterforskning har jeg kommet frem til at det altså er en slags morgenkåpe! 
Ja, etter å ha lest disse lovene føler jeg meg virkelig godt forberedt! Lol, nei.


#

No comments:

Post a Comment