# et innlegg om mat

Da jeg spurte Kristina BEEEEERRRRGGGHHH om hva jeg skulle blogge om var svaret enkelt: BLOGG OM MAT
og deretter kom: eller legg ut kule bilder
og så: eller tanker om usa
og til slutt: eller dine topp ti favoritt sanger
så da ble resultatet at jeg blogger om mat i usa og legger ut kule bilder av nevnte mat, akkompagnert av fine sanger!
jeg innser nå at dette kommer til å bli en utfordring, ettersom jeg:
1. ikke klarer å velge mine 10 favorittsanger
2. ikke kommer til å klare å fullføre en eneste setning om mat før hodet mitt har begynt på de tre neste
3. kommer til å få vann i munnen av alle de deilige bildene på google
og 4. Berg spammer chaten♥

men men, i'll give it a try, også LOVER jeg at jeg skal prøve å gjøre det kort!
det som er så dritt med å velge favorittsanger er at noen sanger liker du bedre enn andre, men så er det de man har så utrolig mange minner knyttet til, selv om de ikke er masterpieces, hvis dere skjønner hvor jeg vil hen?!

Topp 10 favoritt sanger
den supertåpelige "Spotify Play Button" ville ikke funke, så da blir det straks mer tungvindt...

så, over til maten:
jeg går og GLEDER meg til å spise mat i USA. Jeg kødder ikke, jeg gleder meg skikkelig. Og dermed sagt, hvis man lager en helt enkel tankerekke, gleder jeg meg også til å bli feit. Indirekte såklart! Men hvis jeg først skal bli feit skal jeg pokker meg nyte det også! Med retter som disse

Fra mitt favorittspisested i  Chicago, RJ Grunts:
Cheese quesadilla - den beste jeg har smakt forøvrig

Chocolate malt♥ hele det tinnbegeret er også fylt, sånn i tilfelle man ikke får nok!
Nok et fantastisk spisested i Chicago er Shaws. Der har de buffet på søndager, og den inkluderer, hold dere fast: et ROM fult av GODTERI OG DESSERT!!! Et eget rom!!! Det er helt VILT!!

eh, nam much?!

også gleder jeg meg til å spise dette:

BLT burger in my ♥

og, le grand finale:


 Ladies and gents, I give you: ROCKY ROAD! Dette er den BESTE isen i VERDEN! No kidding, den er HIMMELSK! MEN: det MÅ være Edy's, og det MÅ være Slow Churned! Hvis ikke er den på ingen måte like god! Og denne isen spiser jeg alltid rett ut av bøtta, og helt til bunn av bøtta. Og dere kan bare PRØVE å påstå at det finnes en is som er bedre! Og dere må gjerne komme med alskens smaksprøver, men jeg nekter å tro at det finnes en is som er like god som denne! Den personen som evt. finner meg en bedre is skal hedres på alle mulige måter!
Takk for meg!

#

No comments:

Post a Comment