# min hektiske hverdag ftw

dette er dagen min i dag, teksten er kopiert rett fra facechat, for jeg gidder ikke skrive det en gang til!
jo, jeg stod opp litt over 8 fordi jeg skulle på jobb
skulle ta bussen 9.23, så hadde all tiden i verden
lagde smoothie, sjekket mailen min, hørte på finfin musikk og spiste frokost
PLUTSELIG var klokken 9.20
og jeg hadde ikke så god tid lenger!
så da tar jeg på meg skoa, løper ned trappa 6 etasjer (det er en ny greie jeg prøver, jeg tar trappa istedet for heisen i håp om å få orden på lårene mine) og opp trappa på gateplan og opp bakken til 121 bussen mot oslo
når jeg får satt meg der kommer jeg på at jeg har glemt smoothien min
og yoghurten
og skjerfet
og jeg rakk ikke smøre bodylotion på leggene mine
flotters!
men så kom jeg meg endelig på jobb da
og da jeg kom dit (skøyen) så var ikke vekterne i bygget på jobb enda
så da løp jeg rundt hele frickin bygget 3 ganger for å finne noen med nøkkel
det viste seg at hun som skulle ha ekstranøkkelen ikke hadde kommet seg på jobb enda, fordi hennes butikk ligger i den delen av senteret som vekterne må låse opp
så da tok det meg 20 min å få låst opp..great
det var så mye å gjøre på jobb i dag at jeg leste ut en hel bok (som jeg begynte på i dag) og så 4-5 episoder av gossip girl (guilty pleasures)
og da jeg hadde gjort det så jeg på klokka, "herlig, 15 minutter igjen til jeg kan gå hjem!"
så da tok jeg dagsoppgjøret
registrerte timene jeg hadde jobbet, låste og gikk for å levere tilbake nøkkelen
"åh, stenger dere tre i dag dere?"
neidaaaa, jeg hadde sett feil på klokka og trodde den var fire...
jaja tenkte jeg, da er det bare å sette seg ned og se noen episoder til da
så måtte jeg gå tilbake på jobb, logge inn på nytt og registrere nye tider
ekspedere én kunde
og så ta hele kassaoppgjøret på nytt
så nå tror sikkert sjefen på skøyen at jeg er komplett idiot og helt fjern
kos kos
skal bare jobbe der én dag til da, så det er egentlig null stress
vet dere synes det er SYKT spennende å lese om min hektiske hverdag!
#

No comments:

Post a Comment