# workingclass girl

hei og hopp!
I dag morges sov jeg til ca. elleve, og da jeg våknet ble jeg liggende i senga, loke på tumblr, prate med Berg, og klokken 11:45 ringer mobilen min. "Hei, kan du jobbe på Slependen i dag? Fra halv fem til ti?" Jada, det kan jeg vel, tenkte jeg, så jeg sa at jeg kunne begynne klokken fire, snill som jeg er. Jaja, da får jeg komme meg opp hvis jeg skal rekke å trene først, så da drar jeg meg opp av senga, og idét jeg går inn på badet ringer mobilen igjen: "Hei igjen, det er krise i Sandvika, hun som skulle jobbe er på sykehuset, kan du ta en taxi ned med en gang?" Pokker, der gikk de lårene... "Jada, den er grei!" Så da var det bare å ta på det første og beste av klær, stappe yoghurt, musli, epler og en vannflaske, samt tyggis, ned i veska, ringe taxi (som var på plass i løpet av 3 min!) og stikke på jobb!

Da jeg kom på jobb var det stille og rolig, men såklart, idét jeg har skrevet ut kassaoppgjøret ramler det tre kunder inn døra, samtidig...og jeg har det jo relativt travelt, ettersom jeg skulle rekke bussen fra Sandvika til Slependen, så da gjør jeg det så fort jeg kan, MEN: da jeg trykket på avslutt ordre på kassamaskinen henger systemet seg selvfølgelig opp...HERLIG!!!  Akkurat det jeg trengte...så da må jeg skrive orderen manuelt, skrive beskjed om at systemet krasjet og at jeg ikke fikk logget meg ut, og løpe til bussen..

Så nå sitter jeg her, på avdelingen på Slependen (den ligger i Smart Club-bygget egentlig) og har funnet ut at Yes, endelig en avdeling med PC og internettilgang! Så nå kan jeg gjenoppta min nye favoritthobby: loke på tumblr! Alle burde sjekke ut disse:
Justgirlythings - this shit defines my life! Blir faktisk, utrolig nok, inspirert av alle bildene med påskrift "thigh gap" og "wanting thinner thighs", i motsetning til hvordan jeg vanligvis reagerer på sånne bilder!
 The Burning house - helt sykt hva folk tror de rekker/har klart nok hode til å ta med seg ut av sitt brennende hus!
og såklart, min elskede Kristina Berg's yeahstfuandsmile!

Jeg har egentlig ikke så mye mer å skrive, og siden jeg får kjeft av den ene personen som jeg vet faktisk leser det jeg skriver så gir jeg meg nå, selv om jeg vet jeg kommer til å kjede meg ihjeeeeel...det er ingen som renser klær i ferien, og det er iaf ingen som henter de! Og iaf ingen som gjør det klokken ti mandag kveld, hallo?!

#


No comments:

Post a Comment