i ♥ jesus


heeyo mennesker.. jeg er på konfleir med verdens beste gjeng fra HUS, og det er superkooz! Grenland folkehøgskole er stedet, og det er et kjempefint sted igrunn, så kort fortalt: kjempebra sted, kjempebra gjeng; kjempebra leir!
tenkte jeg skulle legge ut noen bilder, men så fant jeg ut at jeg egentlig ikke har så mange bilder! Betzy og jeg er ledere på foto-gruppa, så vi tar egentlig ikke så mye bilder selv, så derfor har jeg altså ikke så mange bilder å legge ut! Og de jeg har er jeg egentlig greit fornøyd med, så de vil jeg leke meg litt med i photoshop (som jeg ikke har...ehee) før jeg kanskje muligens legger de ut!

ellers er det ikke noe mer jeg er keen på å fortelle dere, bortsett fra at internettet her på Grenland er helt idiotisk så jeg må logge meg på hvert 10. min (egentlig er det oftere tror jeg..) og det er DRIT irriterende! i to ord, det er meningen!

#

No comments:

Post a Comment