# people watching

etter jobb i dag dro jeg til byen med Gemma og Lina, og det var utrolig koselig å se dem igjen! Gemma har jeg ikke sett siden skolen sluttet, og Lina så jeg såvidt da jeg var innom jobben hennes i går (jeg tror det var i går iaf...). Vi endte opp med å trave opp og ned Karl Johan et par ganger, før vi stakk og kjøpte salat og slo oss ned i Slottsparken og så på noen relativt kjekke svensker leke med frisbee.

sto og ventet på Lina etter jobb, også kjørte hun bare rett forbi...pokkers bondeknøl!
Gemma skal på utveksling i France...tu vas me manquer♥
og follow lina på IG, da blir hun glad!
 etter vi hadde vært i byen dro jeg og Gemma hjem til hennes nye hus (hvor hun har bodd i fem uker) og lagde oss middag, og etterpå bestemte vi oss for å bake!

alle vet at det viktigste er å smake på røren! Det synger de til og med om i Putti Plutti Pott!
  

follow Gemma også!
nam much?
okei, er dere mennesker klare over hvor mye rart som finnes på Karl Johan? Dessverre fikk vi ikke tatt bilde av det, men jeg skal prøve å beskrive høydepunktene så godt jeg kan:

Objekt nr. 1: på vår vei nedover (retning Oslo S) støtte vi på en fyr i tursko, turshorts, svær tursekk, og sist men ikke minst: kart! Sorry as, men man trenger ikke kart for å skjønne at dette ikke er Jotunheimen gutt

Objekt nr. 2: da vi (mest jeg, iom at jeg var den eneste som faktisk så han) hadde ledd oss ferdig og fortsatte vår ferd nedover Oslo's mest populære gate (regner med den er det iaf) åpnet en folkemengde seg (gruppen med folk delte seg iaf i to og gikk hver sin vei) og hva får vi øye på? En kar med fiskestang! Og tursekk...jada

Objekt nr. 3: Da vi satte oss ned i slottsparken og spiste salatene våre (supersunne og sånt) fikk Lina plutselig et voldsomt latteranfall. Hun fikk formidlet at vi skulle snu oss, og jammen fikk vi ikke øye på Super Mario! En ganske romslig kar med rød SM-lue og Mario-hår spankulerer gjennom parken som om det er det mest naturlige i verden. Og for han var det sikkert det, men for oss var det sykt lættis (spesielt Lina!)

ellers så vi noen karer som samlet ølboksene til folk som ikke var ferdige med de, drakk de opp og forsynte seg av vedkommendes mat. høflighet? oppskrytt! 
dessverre fikk vi ikke tatt bilder av noen av disse objektene, så dere får bare stole på oss! Hvis ikke kan dere jo stikke en tur til byen selv, jeg tar gladelig i mot bilder av morsomme observasjoner på mail!

Nå skal det soves, people watching er slitsomt!

#

1 comment: