# dancing in the moon light /strømbrudd på G

..det er sangen som spilles over høyttaleranlegget på jobb nå. Jeg ble ringt opp i går av Jørgen fra jobb og spurt om jeg kunne jobbe i dag. Og det kunne jeg såklart, så da sitter jeg her på jobb da, på renseriet i Smart Club-bygget, klokken 8 om morgenen i ferien. Ikke at jeg klager, det blir jo penger av det, og penger er greit. I går skrev jeg til og med budsjett! Brukte de syke excel-skillsene jeg skaffet meg på ungdomsskolen og lagde et kickass budsjett. Det ble faktisk dritbra!

ojsann, der gikk lyset. og der forsvant strømmen til pc'en. ja...pokker så mørkt det er her. hva er den lyden? for sykt irriterende pipelyd...oj, der kom det et lite lys på, da kommer sikkert de andre på igjen de også.....okei, ikke det nei.  åja, det er sånn nødutganglys! kansje jeg skal gå og se hva som skjer..der er han vaktmesteren.."det er strømbrudd på hele bygget, har du ikke betalt strømregninga? hehe". åja, strømbrudd..kult..jaja, da får jeg vel bare sette meg og vente...fint at det er lyst ute iaf, sånn at jeg ser noe... jeg setter meg bare her foran disken, på gulvet, sånn at jeg får med meg det de sier........

det var da et tankereferat hvis dere ikke skjønte det! det varte en stund, det er derfor dette innlegget tar så sykt lang tid. det har tatt meg ca. 40 minutter fra jeg begynte til nå...og det morsomme var at jeg skulle fortelle dere om at jeg skal bruke jobbedagen i dag på å lære meg en dans: og første sangen på høyttaleranlegget var "dancing in the moon light", også gikk strømmen og alt som lyste opp i mørket var det vesle fluoriserende lyset (altså månen i denne sammenhengen)..hø hø hø morsomt, jeg vet!

senere i dag kommer det vel et innlegg om pakking, med en pakkeliste og greier, sånn at jeg kan poste det på facebookgruppene når folk spør om hvordan man pakker, så får jeg litt snikpromotering... ikke at noen leser bloggen min uansett..og hvis dere gjør det kan dere i det minste legge igjen en kommentar så jeg vet at dere leser den, hvis ikke kan jeg like gjerne skrive dagbok! skal blogge om familien også assa, lover! også har jeg planer om å poste videoblogg! ikke nok med at jeg driter meg ut i skrift, jeg skal drite meg ut på video også - selvironi has got the best of me...

woop woop
#

3 comments:

  1. Cornelia Reme-NessJuly 27, 2012 at 12:02 AM

    Tenkte jeg skulle gjøre som du ville og poste en kommentar hvor det står "Jeg følger med på bloggen din". Haha :P Fast leser!

    ReplyDelete
  2. hahaha nå ble jeg skikkelig glad! endelig en som faktisk leser bloggen min frivillig :D

    ReplyDelete
  3. jeg leser også bloggen din karen!!! du må blogge MASSE i usa

    ReplyDelete