# ttt

det står for TING TAR TID, noobs. Og det kan jeg banne på at er sant! her har dere et lite utklipp av hva jeg nettopp skrev på chat til Lina, om at jeg prøver å bestille bilder fra Fotoknudsen til scrapbooken jeg liksom har planer om å lage før jeg stikker til USA:


for det første nekter de å la meg laste opp en del av bildene
det bare står at det ikke er tillat, no further explannation lixm
og for det andre er noen av bildene lastet ned fra face, og da blir det dårlig kvalitet fordi de folka på fotoknudsen ikke kan jobben sinog for det tredje fører det til at jeg må lete gjennom begge pc'ene mine, harddisken OG minnepennen for å finne de av facebook-bildene som jeg selv har tatt
sånn at jeg kan få de i bra kvalitet liksom
også har jeg laget en superfin collage av kirsebær-bildene av deg, cecca og meg, fra kvelden før hove
men det bildet er avlangt
så da må jeg beskjære det
og deeet funker dårlig
også vil ikke harddisken (den eksterne altså) koble seg til den lille pc'en
så da må jeg installere ny harddrive
som tar 100 år fordi pc'en er driiiittreig
så ja
ttt lizm
Så ja, jeg er mild sagt utolmodig og irritert...også sitter jeg i senga mi (som nevnt i et tidligere innlegg: alt jeg gjør, gjør jeg i senga. alt) og prøver å få to pc'er, en ekstern harddisk og en minnepenn til å samarbeide og være koordinerte, men det går dårlig... blæh

også har jeg forresten fått min første venn i usa! hurra for det :)
nå skal jeg tilbake til kranglingen min med nettsidene til Fotoknudsen...meh

#

No comments:

Post a Comment