# slemme-tor på besøk

dette er min småfrustrerte status fra i går kveld da jeg holdt på med pakkingen:

har til og med vært superflink og sensurert for å beskytte identitetene!!
Jeg fikk en del responser faktisk, og Øystein lagde til og med en egen meme til meg! Den ser slik ut:

...okei, blogger samarbeider ikke i dag, så da får jeg forklare: det er hun damen som gråter også er teksten "I have way too much clothes...to fit in my luggage for my exchange year". Awesome, I know!

I tillegg fikk jeg denne tilbakemeldingen, da ble jeg glad:

Så ja, jeg er fornøyd med mine uttalelser om pakking! Det jeg derimot er litt mindre fornøyd med er den faktiske pakkingen...har hatt audition med klærne mine, med god hjelp av min brutale kusine (hun var slemme-tor!) og takk og lov for at hun er like mye, om ikke mer, skofantast som meg! Fikk ta med meg begge favoritthelene mine, så da overlever jeg det meste! Hun var strengere på kjolene, men vi får se om jeg ikke klarer å snike nedi en til, hvis ikke kan jeg jo sikkert kjøpe en...hardt liv, i know!

Det eneste som gjenstår nå er saker og ting, sånne praktiske liksom, undertøy, og sist men ikke minst: sokker!! På pakkelistene på FB-gruppene er "sokker" et eget punkt på lista, det er flere som har kommentert det, for det er en sånn ting man alltid glemmer! Jeg gjør iaf det..

anyways: nå kommer Helene, min brutale slemme-tor kusine, som er på besøk her og spør hva jeg gjør, så da tenker jeg at jeg er ferdig med dette innlegget! Snakes on a plane!

#


No comments:

Post a Comment