# money, money, money


was so funny, until I spent every last dime!

Jeeeg har vært på shopping i dag :) egentlig skulle jeg og mams bare til sandvika for at jeg skulle få andre dose med hepatitt (vaksinen altså, ikke sykdommen), og fikse brillene mine, men det endte jo opp med at vi, som så mange andre før oss, ble veeldig fristet av alle de fine skiltene med skrift som "opptil 70%" "50% på HELE butikken" osv. osv...nei, jeg er ikke svak, jeg bare vet hva jeg vil ha! ehee..
dessuten: nå som jeg skal gå på en skole med dresscode må jeg fornye garderoben for ingen, og da mener jeg ingen av mine singleter eller shortser møter kravene fra skolen, som forøvrig er skikkelig nonne-te (no offence til nonner!): alle shortser/bukser/kjoler må gå lengre enn fingertuppene når man står oppreist med armene hengende strake langs siden - for meg med "obnoxiously long arms" er det håpløst, og dessuten så liker jeg lengden på shortsene mine, så det så!

den andre småteite regelen er at alle topper/overdeler må ha stropper på minst 2 inches, dvs. 5 cm!!! HALLO, hvem har topper med 5 cm tykke stropper?!?!?! (med mindre det er en t-skjorte såklart) nei, det er bare teit!  jeg får heller ikke gå med klær som er røde eller navy-blå pga. gjengopprør og sånne ting...jaja, dette gjelder heldigvis bare på skolen da!

anyways, siden jeg først har en blogg kan jeg jo slenge meg på outfit/"se hva jeg har kjøpt i dag"-bølgen, så here we go:

paljettshorts ♥ - 2nd day
skal bruke denne til hver eneste lille paljett har falt av!
blue jeans - 2nd day





( mammas) veske♥ ELSKER DEN!! - marizia mauratori 


topp - RED/Carlings
dritkul åpen rygg

og da jeg var i Kragerø i starten av uka kjøpte jeg detteeee:

Baum und pferdgarten ♥ ELSK på denne kjolen!
horsiiiiies♥

linskjorte/kjole, deiligste plagget i VERDEN!  - Italy
fine beltet
(linkjolen ser småkrøllete ut fordi den er av lin, og fordi jeg stappet den ned i bag'en min da vi dro fra båten i går...)


så nå sitter jeg her da, med mine nye bukser og topp og rød leppestift (♥) akkurat kommet hjem fra byen, hvor jeg anskaffet meg denne:


mm, mulig det ikke er det beste bildet i verden, men jeg har da endelig fått tatt den piercingen jeg har maset om i 2-3 år! woop woop
og alle som sier at helix er så forferdelig vondt kan gå og legge seg, det er null stress, ingenting å bekymre seg for what so ever!

så som dere ser gikk den planen med å spare penger til USA ganske dårlig...men jeg kan jo forsvare det med at jeg må ha klær "according to dress code", så får vi bare se hvordan det går når jeg begynner å pakke! hett tips: vakuumposer!
apropos pakking, stikker nordover i morgen, snakkes :)

(jeg LOVER, jeg prøvde å gjøre dette innlegget kort...det gikk også dårlig..)

#

No comments:

Post a Comment