# X-Camp 2012

Nå er jeg så gira at jeg knapt klarer å sitte stille! Om under én time sitter jeg på bussen til en leir jeg har gledet meg til siden jeg satt på bussen hjem derfra i fjor sommer: X-Camp Ekstremsportleir! Det er nesten garantert den feteste, morsomste, mest utfordrende og spennende leiren jeg har vært på noen sinne! Jeg var med for første gang i fjor sommer, og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å sjekke hjemmesidene for å se om det var åpent for påmelding.

På vinterhalvåret er det ikke så gode forhold for alt vi driver med på X-Camp, så da bestemte Fearless Play (organisasjonen som arrangerer X-Camp) at de skulle kjøre en vinterversjon av campen: Fearless Winter. Det er nesten garantert den nest feteste, morsomste, mest utfordrende og spennende leiren jeg har vært på noen sinne!

Meg og Kristina på X-Camp i fjor♥ Gleder meg som en unge til å se Stavanger-jenta mi igjen
Rafting på X-Camp i fjor, syke tilstander!
Aurora og meg på Fearless Winter i januar i år. Vi var skada begge to, så da ble vi satt til å lage kanelboller og god stemning! Ikke at det ikke er god stemning fra før av, Fearless Play burde få medalje for å arrangere ting der god stemning er det viktigste på programmet!!
Anbefaler ALLE å titte innom sidene jeg har linket, og vurdere det! Tro det eller ei, men det er ikke så skummelt som det høres ut som ;) Instruktørene er fantastiske, både som personer og som ledere, deltakerne er herlige, og miljøet og stemningen er upåklagelig! Dette er nesten garantert den beste gjengen å dra på leir med ♥

Nå merker jeg at det er på tide å komme seg avgårde til bussen, så skal dere få MASSE bilder og info når jeg kommer tilbake om en uke! Woop woop

#

No comments:

Post a Comment