# all my bags are packed, I'm ready to go


Peter Pan sa en gang "never say goodbye, because saying goodbye means going away, and going away means forgetting".


Jeg kunne ikke avsluttet sommeren på noen bedre måte enn med X-Camp, og det å vite at det nå er under XXXX timer til jeg sier på gjensyn til Norge er ikke ille når jeg ser bakover på alt jeg har krysset av på bucket-listen min for sommeren 2012:

  • Hove
  • Konfleir
  • Late dager med de beste vennene
  • X-Camp 2012
  • Båtliv
- Avreise USA


Jeg merker at kofferten ikke er pakket med alt jeg vil ha med, at trillebagen er dobbelt så tung som den egentlig kan være, at veska er alt for uoversiktlig, og at sommerfuglene i magen minner mer om pterodaktyler enn faktiske sommerfugler.
Dette er en pterodaktyl. Det er en dinosaurus av noe slag. Ganske mye større enn sommerfugler.


Men mest av alt merker jeg at jeg gleder meg til å komme i gang!

*miss me a little*

Snakes on a plane (det er morsomt fordi jeg kommer sikkert til å blogge fra flyet!) woop woop
#

No comments:

Post a Comment