# LA BABE!

Jadda, ENDELIG har jeg kommet frem til LA! Etter en rimelig hektisk reisedag var det sykt deilig å komme frem til hotellet (som btw er superkos!) og ta en dusj og roe ned. La meg ta dere med på reisen fra New York til Los Angeles:

Flyet vårt landet på rute på Newark, og det vil si at vi hadde 1 time og 50 minutter på oss. På denne tiden skulle vi rekke immigration, hente baggasjen, baggasjesjekk, re-checking av bagasje, og å komme oss fra terminal B til terminal C... som dere kanskje skjønner hadde vi litt knapt med tid! Det resulterte, i korte trekk, i at vi måtte løpe fra immigration til baggage claim, videre til baggasjesjekk (hvor vi forøvrig mistet 2 av gruppen vår, men vi fant dem igjen på flyet da...de hadde visst sittet der en stund :P), så til re-check, og deretter presse oss inni de bittesmå flyplasstogene som går mellom alle terminalene. Da vi endelig hadde kommet oss til terminal C måtte vi gjennom en security, og deretter spurte til gaten. Så da løp vi mot venstre, helt til enden av terminalbygget. Der fant vi ut at flyet vårt hadde byttet gate, i motsetning til det flyplassduden fortalte oss, så da løp vi tilbake, forbi security, mot høyre, og halvveis til enden...da vi kom frem kan dere vel gjette dere til at vi var riiimelig schvette og ekle..heldigvis hadde vi bedt dem holde igjen flyet vårt, hvis ikke hadde vi aldri rukket det!! Og da vi, ekle og schvette, kom ombord på flyet fant vi de to siste medlemmene av gruppen vår, så da var vi all set to go.

Det var del én, nå er det på tide å få seg litt mat før jeg legger meg - dødtrøtt! I morgen flyr jeg videre til San José, og møter vertsfamilien, gleder meg!!

(skulle liksom poste masse bilder, men kameraet mitt nekter litt...)

#



No comments:

Post a Comment