# Grove groove

Dette innlegget er dedikert til HUS-gjengen, de beste av de beste♥


Endelig har jeg fått satt meg ned og tatt meg tid til å blogge om hva jeg gjorde på torsdag. Liz og de andre jentene har flere ganger sagt at "you HAVE TO come to Grove on Thursday! It's a youth group, except it's really awesome and fun!" som er cirka det samme jeg sier til folk i Norge når jeg snakker om HUS og TenSing, så jeg fant ut at jeg måtte prøve ;) Så på torsdag, etter trening, kom Liz og plukket meg opp på skolen og tok meg med til Harbor Chapel:
The Grove er som sagt en Youth Group i likhet med HUS, men forskjellen er at de ikke har TenSing! Det er mer basert på "av ungdom, for ungdom", i enda større grad en HUS, og mindre organisert og færre "rammer" rundt opplegget, på en måte. 
Sabrina og Ryan lager bildekollasj fra diverse turer de har hatt,
bl.a. en charity-tur til Mexico!
De har nettop re-dekorert youth-rommet sitt,
med bibelvers og bilder på veggene


Lizzzz og Tori
noe vi IKKE har på HUS: skatehall! en anelse dødskult!

Ungdomsprest Luke - han er et stykk chill/laidback/
awesome/klokt menneske!


På bildet under ser dere det de kaller worship, basically det samme som skumrings. En av de tre sangene vi sang var Open the eyes of my heart lord - jeg gråt! Det var utrolig deilig å kjenne at jeg følte meg nesten like hjemme på The Grove som jeg gjør på HUS, og Rose (helt til venstre på bildet under) var glad for at jeg følte meg hjemme der, men samtidig er det utrolig rart å kjenne på at jeg ikke får vært på HUS, TenSing og skumrings på et helt år..
Kanskje ikke like mange og forskjellige instrumenter som HUS-bandet, men sykt bra og flink gjeng♥

Som nevnt var jeg på Forever21 i går, og kom over denne skjønnheten:
Jeg MÅTTE kjøpe den - hallo, det er Løvenes Konge! Funfact: mitt hår og Mufasa sin løvemanke matcher! Livet blir ikke mer awesome enn det! :D♥
Så fra nå av er dette HUS-genseren min, elsker den! Den har et slitt vintage-preg over seg - føler på meg at den kommer til å bli brukt en del...

Ellers er det utrolig hvor kort det er mellom fredag og mandag...lite lyst til å stå opp tidlig i morgen..som Dakota sa: "how was my weekend? four weeks too short!". 
#

2 comments:

  1. Det her er jo drit kult! Virker som du har det kjempe bra så du kommer vell ikke til å savne TenSing så alt for mye tenkjer jeg! Ikke noe problem ;)
    Skal jo selv til utlandet nå så får se hvordan det blir. Fortsett å ha det fett og sånne ting.. ja.

    Mikkel H. Bjonge!

    ReplyDelete
  2. Haha du er søt Mikkel!
    Er det Bali du skal til??
    Skal prøve å fortsette å kose meg ;)

    ReplyDelete