# final goodbye's

Nå er siste etappe i pakkingen i gang. Jeg har redusert kofferten min fra 29,7 kg til 24 kg (ett kg over grensa), noe som har redusert i at også trillekofferten jeg skal ha som håndbagasje er langt over de 8 kg som står i forskriftene..jaja, får satse på at ingen veier den!


jeg reiser med våtdrakt i håndbagasjen, helr normalt, jeg lover!
kofferten min og badevekten kommer ikke overens...
alt dette skal ned å vesken som ligger i venstre hjørne... lykke til liksom!

Mitt skjønne lille gudbarn, Elliot, kom innom en tur for å si hadet og for å hente bursdags- og julegaven sin (Black Pearl Lego-skip, sykt fett!) og da fikk jeg en veldig søt og omtenksom hade-gave ♥

dagbok, tissues og refreshing wet wipes
jeg har jobbet i noen timer med å finne ut hvilken av notisbøkene mine jeg skulle bruke som dagbok, men så fikk jeg den utrolig fine skinn-innbundne dagboken i bildet over, med 18 måneders kalender, oversikt over helligdager i forskjellige land, datomerking og hele pakka! Den er utrolig fin og jeg får en sånn gamledager-feeling av den, elsk♥

ellers prøver jeg å finne ut hva som kan ettersendes av div. klær og sentimentale gjenstander. På lista er bl.a. kosedyret mitt, Lucky fra 101 dalmantinere, som jeg har hatt siden jeg var 4, pleddet mitt som jeg kjøpte med min kjæreste kusine Helene da jeg var liten, mamma sin ullgenser fra Island, div. bilder og litt sånt..det er supervanskelig! Har funnet ut at jeg må ta puten min under armen. og Ja, jeg MÅ ha den med! Det er en sånn super-pute som du kan ta ut fóret av! Altså, jeg kan bestemme akkurat hvor myk/hard jeg vil ha den til enhver tid, og det er superviktig for min relativt stressa og stive nakke! Den puta er ELSK♥

I tillegg til Elliot har Marius vært innom, Ankii kom en liten tur, og Lina er på vei. Det blir final goodbye's, eller "på gjensyn" som jeg foretrekker, jeg kommer jo hjem igjen liksom! Men det er rart å si det til mennesker som du har kjent hele livet, folk du alltid klikker med uansett hvor lenge det går mellom hver gang, og personer som du vet alltid vil være en del av deg...


ååh... nå kom Lina innom og sa "på gjensyn" for siste gang, og det var litt tungt merker jeg nå! Den jenta er fantastisk, nåde den som prøver å ødelegge for henne! Da sverger jeg på at jeg ikke skyr noe som helst middel for å rette det opp! Er så utrolig glad i deg, Lina min♥ Pass på deg sjæl til jeg kommer hjem og kan gjøre det for deg, okei? Bra.
Fikk det fineste kortet med de "fineste" bildene av meg og jentene mine, og et helt utrolig nydelig sølvsmykke som får fast plass rundt halsen. Æsj, jeg kommer til å savne dem hele gjengen!

Ellers har jeg fortsatt ikke lukket bag'en for godt, kom jo på at jeg ikke hadde pakket ned en eneste krem, så nå har enda en genser, og en shorts blitt lagt i "ettersendes-bunken"..shit ass, trodde ikke dette skulle bli et   stort problem! Eller, jeg visste jo hvor dårlig jeg er til å pakke, så det var vel mer wishful thinking...jaja, time to finish what I started!

Setter meg på flytoget om under 12 timer, woop woop!
#

No comments:

Post a Comment