# GO CONDORS!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ JEG KOM MED PÅ VOLLEYBALLAGET OMG JEG TROR JEG KOMMER TIL Å DØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!æææegiøoyerjlavlmaaijfæøÆÆÆÆÆÆÆ

jeg er så glad! å herlighet... i dag morges gikk jeg rundt på campus med Dakota og Brittany, også fortalte jeg dem at listene kom opp i dag, men jeg ville ikke sjekke de! Så da skulle de liksom tvinge meg, men nektet å si hvor listene var, så de dro meg med bort til gymsalen, MEN:
1. jeg visste at listene ikke hang der, så det var no biggie
2. en av lærerne hadde fått støt pga en elektrisk feil i gymsalen, så den var stengt, og ambulansen kom, og rektor var der og hele pakka, syke tilstander!
så da slapp jeg det, så jeg og Dakota gikk til timen (han og jeg har 1st period i klasserom v siden av hverandre) og da fant jeg ut at jeg har vært i feil engelsktime hele uka! haha :P det viste seg at jeg skulle vært i Dakotas engelskklasse, så da gikk jeg bare inn i klasserommet v siden av! takk og lov, hun læreren jeg hat hatt er SÆR med stor S!

men, videre med volleyball-historien: etter 1st period gikk jeg til gymsalen for å skifte siden jeg har dance i 2nd period (den var fortsatt stengt..), og da kom Rachel (en av jentene på laget) løpende og bare "Congrats on making the team!!! :D" og da døde jeg litt! Så dagen i dag har vært super duper! MEN: pga økonomi må vi ha en fundraiser, hvis ikke blir laget lagt ned! så hvis noen vil donere penger blir jeg SUPERGLAD! Helt seriøst, hvis vi ikke tjener inn nok penger får vi ikke spille, så finn fram sparegrisen og hjelp til :)

hvis dere donerer over $20 får dere sykt kule NC flipflops, de er faktisk superkule, skal kjøpe de selv! og hvis man donerer over $25 får man sport slides, som også er superkule! dere kan seff donere mer eller mindre enn det, alt hjelper! så hvis dere vet om noen som er keene på å hjelpe meg så jeg faktisk får spille på laget jeg har stått opp klokka 5am de siste dagene for å komme med på; mail meg!  (mailen min er på kontakt-siden i menyen over!) jeg må få inn minst 20 donasjoner over $20, så alle får lov til å bidra altså!

nå må jeg gjøre lekser, har kjemiprøve på mandag, blæh.. også må jeg få shoppet litt, trenger volleyballklær og sko og sånt (:

woop woop
#

No comments:

Post a Comment