# første skoledag



Da var første skoledag gjennomført og overlevd!
Har fått alle fagene jeg trenger (matte, fysikk, kjemi), og to som er krav fra skolen (US History og Engelsk), i tillegg til dans! Ja, dere leste riktig; dans. Så 2nd period, hver dag, skal jeg danse! Forhåpentligvis danser jeg nok til å ikke bli feit, og kanskje jeg til og med ser bra ut på dansegulvet at the end of the year!

Ellers har det vel gått opp for meg at jeg ikke får se mamma og pappa på et år, og det gir meg en liten klump i magen...men folk her er veldig snille, og jeg har til og med fått meg venner! Alle her synes det er sykt kult med utvekslingsstudenter, så de er supergira og veldig imøtekommende. Har allerede blitt invitert til tre forskjellige folk på middag, et slumberparty og en bursdag, så det ser ut som jeg slipper å spise lunchen min på do, Lindsay Lohan/Cady Heron-style, med det første.

Fresh prince of Bell Air ♥

woop woop
#

No comments:

Post a Comment