# bonfires and ballplay

Heey! Føler jeg ikke har oppdatert på evigheter, men det har visst bare vært noen dager. Jeg har vært superopptatt de siste dagene, det blir liksom ikke så mye tid til overs når du står opp 5 for å dra på trening, og kommer hjem i seks-syv tiden etter skole og enda en treningsøkt, for så å sette seg ned med lekser og middag. Har vel lagt meg i ni-ti-tiden hver dag denne uken! Inkludert i går kveld, for i dag hadde vi volleyball jamboree. Skal fortelle mer om det, men først: fredag! På skolen på fredag ble jeg introdusert for en gutt som heter Eric. Jeg snakket så vidt med han, og fem minutter senere kommer han bort til meg og sier "there's a party at Evan's house tonight, you should come! I won't be there, but you're free to bring any one of your friends!". Nå har det seg slik at party i mitt hode betyr fest, eller flæ om du vil. Altså "fyll og fanteri". Og iom at AFS har regler, og USA har lover, og jeg hadde volleyball klokken 7.15 morgenen etter sa jeg som sant var at jeg veldig gjerne ville være med, men at det passet dårlig akkurat den dagen. Så da lovte Eric at han skulle passe på å informere meg om alle de andre festene som kom opp! Anyways, i nest siste time har jeg matte med en av jentene på laget, Tori, og da hun spurte meg "hey, are you going to Evan's place tonight?" ble jeg liiitt forvirret, iom at hun er kaptein på laget, så jeg gjentok det jeg hadde sagt til Eric, og la til det med fyll og fanteri. Da forklarte hun at party tydeligvis også kan bety "hey, we're having a get together at Evan's house tonight, you should come! We're having a bonfire and making smores!", og da er jo saken fort en litt annen! Så det endte med at jeg sendte melding til vertsfar, forklarte hva som var greia, og avtalte at vi skulle diskutere det på vei hjem fra trening. Flink som jeg er til å argumentere endte jeg opp hos Evan rundt 6.45!

Tori og Sabrina (som btw er halvt/kvart/litt svensk)
bonfire♥
AC og Chantal (fra Nederland)
Evan, og en smule brent marshmallow
Maurice (fra Tyskland) og et stykk en anelse klissete marshmallow
sykt søte!
Zoie and meee
Eric endte opp med å komme innom en tur likevel før han stakk på fest-fest: "Karen, you made it!!"
for de som ikke har fått det med seg består smores av Graham crackers, Hersey's chocolate bar, og marshmallow


Så over til dagens strabasiøse opplevelser! Jeg startet dagen med å møte opp på skolen 7.15 i volleyballdrakt.  treningsøkt.
                                                         
Som sagt var vi på jamboree tidligere i dag! Det er basically en treningscup: vi spiller 25 min kamper mot de andre lagene i ligaen, men trenerne kan stoppe kampen og coache oss når de vil! I tillegg er dommere, scorekeepers og officials under opplæring, så alt er veldig uformelt og det er som en lang

Danelza hadde kjøpt donuts til oss, sykt bra start på dagen!
Carly og Blaha (Taylor)♥
Danelza og meg - jeg er supertan!
Go Condors!! 

Okei, bildet over er tatt på Christopher High School i Gilroy (ikke altfor langt fra skolen min) og de har et frickin basseng i skolegården! Ikke nok med det, de har VANNSKLIE!!!! Hallo liksom! Hvordan er det rettferdig? Jaja, det er visstnok en løk-gård/garlic company i Gilroy som doneret en haug med penger for å bygge skolen for fem-seks år siden, så nå ser campusen deres ut som en frickin gresk-inspirert government building! Skolen er svær og helt sinnskt fin!

Anyways, på tide å komme seg i seng! Er utslitt etter å ha stått opp 5 hele uka, bilr deilig å sove lenge i morgen!

#

No comments:

Post a Comment