# just like church

dette innlegget skulle blitt postet i går kveld, men nettet var nede...

har ment å fortelle dere dette en stund, men har ikke klart å huske på det før nå! :P
På LAX da vi skulle ombord på Southwest airlines-flyet til San José spurte jeg typen i innsjekkingsskranken om det var free seating siden det ikke sto noe på bilettene, og vet dere hva han svarte? "Free seating, just like church!" jeg synes det var litt supermorsomt! Noe annet som er gøy med Southwest er at de synger! jepp, etter landing begynte flyvertinnen å synge annonseringene, istedet for å si dem! Jeg husker ikke hele teksten, men en del av den var "marry one of us and you'll fly for free", DET var supergøy! Alle klappet og hele pakka :)


når jeg kommer inn på Harvard skal jeg kjøpe dette!
ikke hvis, når!
somewhere over the...rainbow?

Luisa og Masha - kjempesøte jenter! 
under innflyvningen over San Jose
southwest sin sykt seriøse logo♥
i morgen får jeg svar på volleyball tryouts, gruer meg litt for har skikkelig lyst til å komme på laget! trenere snakket med noen av jentene i dag, en og en, og sa til meg at hun likte meg og veldig gjerne ville ha meg med på laget. Greia er at pga økonomi kan hun bare ha 12 spillere! Hun sa at jeg er en fast learner og at hun liker min work ethic, og at jeg faktisk har forbedret meg fra i går til i dag! yay me! det er 4 stykker som ligger og vipper, og jeg er en av de, så vi får bare vente og se, laget kommer opp i morgen før 8 am...ææ!

#

No comments:

Post a Comment