# rise and shine

nå er klokka 05.45 og det er på tide å stå opp for å rekke flyet som går 10:35 (!). Men først tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen bilder jeg tok i går (don't get your hopes up):

navnalapper er kult,ok?!

fik såklart enda en blekke med AFS-info

pass, billet, skjemaer, mere skjemaer...

flymat♥ laks og risotto som var SYKT god 
SAS har de BESTE flyvertinnene som kommer med tallerken med masse godt til meg♥
 her kommer noen bilder av den norske AFS-gruppen til LA, de er superkos hele gjengen!



tatt rett utenfor døra på LAX. er ikke mye grantrær her, nei..


på hotelllet satt vi oss fast i heisen...døra nektet å gå opp, så vi trykket på alamrknappen, men lite skjedde

dette er joakim, og jeg tror ikke han synes det var noe gøy å bli stående i heisen etter 20 timer med hektisk reise

nå skal det sies at vi ikke ble stående i den heisen alt for lenge da! matchoman som han er tok Joakim tak i den vesle sprekken i heisdøra og tvang dørene opp, og da gikk alt bra :) men vi sto der sikkert 5-10 min uten at det skjedde noe nevneverdig...

10 min til oppmøte i lobbyen, gleder meg så sykt til å møte familien!!

#

No comments:

Post a Comment