# tja..

altså, jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive om i dag, for det har ikke skjedd så mye spess! Det som er greia med utveksling er at det er faktisk et skoleår, og mesteparten av året kommer jeg til å gjøre akkurat det samme som jeg gjør hjemme i Norge:
  • dra på skolen
  • dra på trening
  • spise middag
  • gjøre lekser
  • henge med venner
  • sove
  • repeat
så dere som forventer groundbreaking news hver dag: sorry, you just aint getting it! Det mest spennende som skjedde i dag...jo, i sommerferien solgte volleyballjentene kakedeig, og den kom i dag. Er dere klar over hvor god amerikansk ferdiglaget cookie dough er??? Det er supergodt!!! Jeg kunne sikkert nesten levd på det (hvis det ikke hadde vært for at det er super usunt og har null næring da...)! Apropos mat, her er en samtale jeg hadde med Arne før jeg dro (den er ikke ordrett gjengitt altså, det er noen uker siden):

jeg: åh, jeg kommer garantert til å bli feit i USA!
arne: neida, du skal jo sikkert drive med sport og sånt. Så lenge du ikke spiser fast food hver dag kommer det til å gå bra! 
alt jeg tenker på er all den gode maten jeg skal spise!
okei da, du kommer til å bli feit!

...that's what friends are for! Men serr, jeg har faktisk ikke spist så mye god mat! Eller, misforstå meg rett, vertsmor lager masse god mat, men når jeg snakker om all den gode maten jeg skal spise så er det snakk om:
  • Rocky Road ice cream
  • Starbucks frappucino (selv om det ikke akkurat er mat da..)
  • skittles
  • starburst
  • chocolate chip cookies
  • M&M
  • Trail mix
  • wow...jeg kommer faktisk ikke på resten av listen! Men vet jeg skrev et innlegg om det en eller annen gang før jeg dro, for de som er spesielt interesserte..
Og det eneste jeg har spist/drukket av disse er Frappucino fra Starbucks! Eller, jeg har spist én starburst, og chocolate chip cookies cookie dough..jeg spiser stort sett brød med ♥brunost♥ til frokost, eple, yoghurt og salat på skolen, og relativt sunn hjemmelaget middag hver dag! Og denne uken har vi double days som betyr at jeg står opp 5am for å trene (løping + pushups) 5.50-7.30, skole 8.10-3.10pm (inkl dans), trening (volleyball + litt styrke) 3.30pm-5/5.30pm og er hjemme litt før 6pm. Og hvis jeg klarer å legge på meg hvis det fortsetter sånn...vel, da vet jeg ikke hva jeg gjør! Misforstå meg rett, jeg spiser/trener ikke sånn jeg gjør for å unngå å legge på meg (funfact: jeg elsker faktisk salat! oog vi har bare double days denne uken), men hvis jeg faktisk klarer å legge på meg må jeg gjøre et eller annet veldig galt..og på den andre siden er jeg veldig lite keen på å komme hjem i juni og legge meg i hardtrening for å komme inn i klærne mine!

anyways, siden jeg må opp 5am, OG har matteprøve i morgen avslutter jeg her og går og legger meg snart! gleder meg vilt til jeg kan sove lenge om morgenen (aka skolebussen går 6.36...) og får meg et sosialt liv med folka på skolen (utenom trening)!

so long!
#

(oog jeg skal bli bedre med bilder, jeg lover!)

2 comments:

  1. håper du koser deg karen! kan du ikke fortelle litt om folk på skolen og hvordan miljøet er og sånn? :D

    ReplyDelete