# de beste av de beste - X-Camp 2012

Akkurat nå sitter jeg i min elskede seng, og kjenner på hvor mye jeg har savnet den iløpet av en uke med luftmadrass, sovepose og lavvo. Noe annet jeg kjenner på savnet etter er gjengen fra X-Camp Ekstremsportleir.

Bussgjengen ♥

Det har gått under 12 timer siden jeg pakket tingene mine og kjørte hjem fra Evje én kveld tidligere enn resten, men jeg savner allerede stemningen, folka og atmosfæren rundt det hele. Jeg lurer på om det er en X-Camp ting, eller en utvekslingsting; det å savne noen/noe rett etter man har sagt hadet til det. Det kan være en X-Camp ting fordi jeg kjente på det samme i fjor, men det kan også være en utvekslings-ting, fordi jeg kjenner på det hver gang jeg sier hadet til noen "for siste gang". 

Anbefaler alle å se på bildene som er lagt ut på fb-sidene til X-Camp (ikke at det er så mange enda, men de kommer). Orker ikke legge inn alle her, men det er så utrolig mye bra bilder av bra folk at dere MÅ sjekke det ut!

Det har vært en uforglemmelig uke med sykt mye morsomme aktiviteter, fantastiske mennesker og minner for livet. Rafting, sikkerhetskurs (et morsomt et for once!), kiting, riversurf, riverboard, elvekajakk, kabelbane, helikopter-tur, paragliding, høy-line, slakk-line...det er så SYKT mye vilt lederne arrangerer for oss, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan de får det til! Og dette er bare aktivitetene jeg kommer på akkurat nå! På toppen av det hele kommer adrenalinkicket, stemningen, samholdet man får av å pushe grenser sammen, og sist men ikke minst: de utrolig fantastiske menneskene man møter! Det er så deilig å se igjen de du ikke har sett siden forrige camp, og utrolig gøy å bli kjent med nye ansikter og ønske dem velkommmen til den stadig voksende X-Camp-familien (jeg kaller det en familie, for jeg er så usansynlig glad i alle folka, og hele campen egentlig)! Det eneste negative? Det er så SYKT lenge til neste gang! Jeg har allerede laget nedtelling:


Det er riktignok ikke like lenge til neste Fearless Play-arrangement, men siden jeg er i USA får jeg ikke vært med på Fearless Winter :'(  (med mindre jeg drar med meg vertsbroren min på Norge-tur da! Tror han hadde likt det nesten like mye som meg!). Nå merker jeg at klokka begynner å bli litt mye i forhold til alt jeg skulle ha gjort i dag...snakes on a plane!

#




No comments:

Post a Comment