# skinny jeans and skinny wallets

da var min første shoppingtur gjennomført, og resultatet er at jeg ikke har noe annet valg enn å holde meg like tynn som jeg er nå! jeg har nemlig kjøpt tre par Levi's skinny jeans, og det gir ikke mye rom til fast food, for å si det sånn...
Levi's er og blir mine favoritt jeans i hele verden♥
Kjøpte et grått par og, men fant ikke bilde...




Fredag kveld dro vfar til Monterey for å hente en tysk student, Benjamin, som skulle sove hos oss til lørdag, også skulle vi kjøre han til Monterey og vfamilien hans. Så det ble til at han og jeg dro på shopping mens vmor og vfar var og prøvekjørte bil (siden Jason krasjet vmor sin...). Benjamin var superhyggelig, og hadde ingen problemer med at jeg prøvde minst 10 par jeans!

Vi tok også en tur innom Hollister (Benjamin sin idé!)...

oh those curves I'll get...
kjøpte en grå college genser også, men fant ikke noe bilde av den heller...
siden jeg er med på varsitylaget i volleyball (yay me, jeg er stolt, la meg!) måtte jeg kjøpe en del utstyr, så stakkars Ben fikk være med på BIG 5 også..
Nike Pro Essentials 2.5" Women's Compression Shorts
volleyballshortser er ganske korte... 
Nike Phantom Women's Training Shorts
lillafargen er finere i virkeligheten, lover


Nike Pro Core II Fitted Women's Shirt
kjøpte denne,bortsett fra at min er lilla, og fin..
kjøpte sko og kneepads også, men gidder ikke finne bilde av de, de er uansett ikke så voldsomt spennende! Det eneste som gjenstår på lista nå er converse!


Utrolig nok, med alle skoene jeg har hatt gjennom tidene, har jeg aldri eid de klassiske hvite Chuck Taylor All-Star...it's about time! 


Har siklet på disse en stund, men vil helst ha de i grå. De har liksom litt edge, på en måte!


Tenker at det er på tide å komme seg i dusjen og begynne med leksene...meh

#

No comments:

Post a Comment