# tryouts and shit - UPDATED

gjett hvem som måtte opp i fem-tiden i dag tidlig, for å være på skolen til klokka seks? meg! og ikke nok med det, jeg skulle liksom være ship shape og klar til volleyball tryouts! OG jeg måtte bli igjen etter skolen for å ha ENDA MER try outs! og det er ikke det beste: jeg skal tilbake i morgen, klokka FRICKIN SIX IN THE MORNING! come on, who does that??? det burde vært en lov mot det, sånn serr!
og i tillegg til alt dette, her er det virkelig fantastiske: hvis jeg ikke blir tatt ut til varsity laget (det beste laget) skal jeg spille med JV (junior varsity), og gjett når de trener!! KLOKKA SEKS OM MORNINGEN!

oup, dinner time! that's all for now, men det kommer mer senere! hvis jeg ikke sovner da, er utslitt zzZzZZzZzZzZ

#

okei, bestemte meg for å bare fortsette under her, jeg! skal vi se...jo! hvis jeg ikke blir tatt ut til varsity laget er det veldig liten sjanse for at jeg faktisk fortsetter med volleyball! personlig synes jeg 6:36 er tidlig nok å dra hjemmefra fra før, og dessuten har jeg dans i 2nd period. Og til nå har jeg klart å holde sunt kosthold (bestående av grovt brød, frukt, salat, og middag med salat og grønnsaker), har ikke drukket en eneste brus (har ikke craving for det heller) og det eneste jeg har rørt av sjokolade er frappuchino fra Starbucks! Nå tenker dere sikkert at jeg har anoreksi, eller er helt nazi og heller bør nyte året, men: jeg skal jo faktisk leve etter dette året også! Og helt ærlig har jeg flere måter å kose meg på en med å spise junkfood!


jeg vet at det er helt feil å si sånt som i det bildet, men det er faktisk få ting som måler seg med å endelig oppnå den kroppen du har ønsket deg og jobbet for, I would know! Ikke fordi jeg har den kroppen jeg vil atm, men fordi jeg har hatt den, og jeg har mistet den, og jeg vet hvor kjipt det føles å ikke være fornøyd og komfortabel med seg selv og sin egen kropp. 

Ellers har jeg det bra :) møtte en svensk US (utvekslingsstudent, duh) på skolen i dag. Han heter Linus og er superskjønn! vi er BFFs og "totally bonding" fordi vi begge er fra Skandinavia! :P Det var skikkelig deilig å finne en "hjemmefra"! For det meste snakker vi engelsk, men vi pratet litt norsk/svensk, og det var SYKT rart å høre min egen stemme på norsk igjen! Jeg tenker jo på engelsk, og de eneste gangene jeg har snakket norsk den siste uken var på skype med mams og paps og tante, og her på bloggen!

Apropos språk: jeg skjønner ikke et pokkers ord av det mattelæreren min sier! Altså, jeg har en liten ordliste med matteord, men den er nesten ubrukelig, for so far har hun ikke brukt et eneste av de! Vi har om fiunksjoner, og en funksjon heter slope, og det er greit nok, men så er det perpendicular og recipocals...mhm! I tillegg går hun veldig fort fram (ifølge hun jeg sitter ved siden av), og det gjør jo ikke saken noe bedre! MEn: det er en sykt søt gutt i matteklassen min, som er superkoselig og snill, og det virker som han er rimelig god i matte, så kanskje jeg skal skaffe meg en tutor...! hihihiiii, neida (joda).

nå må jeg hit the books, they don't hit back (det er en quote fra Easy A, en av mine absolutte favorittfilmer, SE DEN!) prekast!

woop woop
#

No comments:

Post a Comment